Nieuws
29-10-2025

Klanttevredenheid: jouw mening telt

Als beheerder van VvE’s vinden we het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt en tevreden is over onze dienstverlening. Daarom voeren we geregeld klanttevredenheidsonderzoeken uit onder alle eigenaren. Zo ook na een ALV. Jouw mening is daarbij onmisbaar!

5 x waarom je mee moet doen

  1. Je helpt de kwaliteit van het beheer te verbeteren
    Met jouw feedback kunnen we beter inspelen op wat er goed gaat én wat beter kan – bijvoorbeeld rondom onderhoud, communicatie of de financiële administratie.
  2. Je krijgt invloed op beslissingen binnen de VvE
    De resultaten van het onderzoek helpen het bestuur en de beheerder om gerichter keuzes te maken die aansluiten bij de wensen van de eigenaren.
  3. Je draagt bij aan een prettige woonomgeving
    Een goed functionerende VvE zorgt voor een beter onderhouden gebouw, minder misverstanden en meer woonplezier voor iedereen.
  4. Het kost weinig tijd
    Het onderzoek duurt slechts enkele minuten, maar de resultaten hebben een langdurig effect op de kwaliteit van onze samenwerking en het beheer van het gebouw.
  5. Jouw mening telt — echt
    Alle antwoorden worden anoniem verwerkt. Er is dus alle ruimte om eerlijk je mening te geven, positief én kritisch.

 

Nu jouw mening geven?

Wil je liever niet wachten op een onderzoek maar al eerder jouw mening met ons delen, neem dan contact op met jouw VvE Coördinator of onze Klantenservice. 

Voeg ons toe aan je contacten
Voeg ons toe aan je contacten

Voeg ons toe als veilige afzender: onderzoek@dealliantievvediensten.nl. Dan belandt onze mail niet tussen de spam.